Trace heeft als doelstelling je te begeleiden tot een betere versie van jezelf. Want vergeet niet: je hebt maar 1 lichaam! Er is meestal meer nodig dan 1 extra uurtje sport in de week om je terug beter in je vel te voelen. We coachen je naar een actievere, gezondere levensstijl.

Trainingen

Life isn't about hitting home-runs, life is a marathon.
Adults training

Volwassenen

Meer lezen...

Personal training

Personal Training

Meer lezen...

Competition

Competitie

Meer lezen...

Athletes First

Athletes First

Meer lezen...

Online Training

Online Training

Meer lezen...

Testimonials

Op 54-jarige leeftijd de Kilimanjaro te beklimmen, lijkt op het eerste zicht geen onoverkomelijke zaak. Als jouw startsituatie volgende kenmerken heeft, is dit echter iets minder evident: je weegt 108kg, je hebt een meniscusoperatie gehad en je hebt een nog steeds een voorste kruisband van de knie die af is.
Nick heeft mirakels verricht! Elke week één uur persoonlijke coaching bij TRACE (Nick) met aandacht voor blessurepreventie, een geleidelijke opbouw, een thuisprogramma en de juiste insteek om mij elke week opnieuw te motiveren was dé ideale voorbereiding!
Eindresultaat: op 31/1/18 stond ik op de top van de Kilimanjaro, woog 86kg en had geen last bij klimmen en afdalen. Bedankt Nick, miracle man!!!

Zaakvoerder PAELMAN CONSULTING

“Peter is een geweldige trainer. Hij daagt me altijd uit om tot het uiterste te gaan. Omdat hij zelf ook alle oefeningen meedoet, is er een gezonde rivaliteit tussen ons twee. En ja, sommige oefeningen doet hij nog net iets beter dan mij (lacht). Sinds ik bij Peter train, is mijn explosiviteit erg verbeterd. Mijn lichaam is scherper, meer afgelijnd. De trainingen zijn vergelijkbaar met de topconditietrainingen die tafeltennissers in Japan of Frankrijk krijgen. Uniek in België!”

Professioneel tafeltennisser (nr. 1 in België!)

Kapper
“De trainingen van Peter zijn gewoonweg ‘de max’! Vroeger voelde ik me na een dag werken in het kapsalon echt doodop en had ik dikwijls last van spierpijn. Nu heb ik veel meer energie. Ik ben ’s avonds niet langer een wrak. Mijn lijf ziet er ook beter uit: in plaats van borsten heb ik weer spieren in mijn bovenlichaam (lacht)”.

Drie dagen, langer hield ik het nooit vol: een dieet. En dan zwichtte ik voor een stukje chocolade of twee, …, drie. Maar het BOOST-afslankprogramma hield ik wél de volle zes weken vol. Waarom? De combinatie van de intensieve sportsessies én het strikte dieetdagboek dat je met de neus op de feiten – of euh, … calorieën – drukt, geeft snel resultaat en dat gaf mij de boost om door te zetten.

Ik heb vaak gevloekt op BOOST (en spijbelde zelfs hier en daar een keer, maar vertel het vooral niet verder) maar dankzij de steun, tips en gezonde recepten van de mede-BOOST’ers in onze Facebookgroep haalde ik het einde. Drie kilo lichter, een paar cruciale centimeters minder in de taille en op de heupen, …, én vooral, met heel wat extra kennis over voeding, beweging en wat dat met mijn lijf doet. Aanrader!

Emilie, 35 jaar

deelnemer BOOST programma

Na 2 zware enkeloperatie’s en tevens lange revalidatieperiode’s kwam ik op een goed jaar tijd zo’n 15 kg bij. Ik leed alle dagen pijn en doordat de beweeglijkheid van mijn enkel bijna nihil was, ging het ook psychologisch bergaf.Ik had de moed noch de energie om die kg’s er weer af te krijgen zodoende lichamelijk weer fitter en lichter door het leven te kunnen gaan wat je lichaam eigenlijk een boost geeft. Samen met Peter, die ik via LinkedIn leerde kennen, en mijn diëtiste kwamen we tot nog toe, op 11 weken tijd, aan een resultaat van 11,2 kg lichter zonder dat ik het echt zwaar gehad heb. Peter maakte de problemen die ik ondertussen opliep aan de nek, rug en heup ook veel beter, alsook dat ik al veel beweeglijker ben geworden met mijn been en enkel. Ik hoop dat we verder kunnen bouwen aan een gezond lichaam, mits mijn beperking, en een gezonde geest.

Peter, dank u voor de steun en de hulp!

Eveline

personal coaching

Nieuws

Sterk is het nieuwe sexy! (3/3)

PART 3: de mythes van krachttraining en de perfecte dosering. Trainen met gewichten is gevaarlijk en als je liegt word je neus langer. In de 2 voorgaande artikels hebben we besproken hoe krachttraining ons lichaam terug vorm geeft en spieren ons metabolisme boosten. De vraag is nu: hoe starten we met die krachttraining? Enkel lichaamsgewicht […]

Sterk is het nieuwe sexy! (2/3)

PART 2: het waarom van krachttraining en het belang van je voeding. Na het vorige artikel ben je veeeel  slimmer geworden (euhm), want je weet ondertussen  dat wondermiddelen niet werken. Na 123 failed missions, ben je klaar voor een rustige duurzame aanpak.

Sterk is het nieuwe sexy! (1/3)

PART 1: verwacht niet teveel van vetverbrandingsloopjes. Je staat voor de spiegel en denkt: hoe is het zover kunnen komen. Je kan en wil niet wennen aan die extra rondingen, je voelt je niet goed in je vel, je bent futloos en je zelfvertrouwen heeft een deuk gekregen… Je beseft dat het 5 voor 12 […]